TRT’den kaçak yayın açıklaması

TRT Spor kanalı, Galatasaray’ın Şampiyonlar Ligi’nde karşılaştığı ve yayın hakları D-Smart’ta olan Borussia Dortmund maçını internet sitesi üzerinden kaçak olarak yayınlamıştı.

Tepki çeken ve şaşırtan bu durum hakkında açıklama TRT Haber ve Spor Dairesi Başkanı Nasuhi Güngör’den geldi. Güngör, dün gece Twitter hesabı üzerinden yaptığı açıklamada; D- Smart’tan özür diledi ve olayın personelin hatası nedeniyle meydana geldiğini ve soruşturma başlatıldığını açıkladı.

Nasuhi Güngör’ün açıklamaları şu şekilde:

Bu habere ekleyebileceğiniz bir görüşünüz var mı? İsterseniz, yorumlar kısmına ekleyebilirsiniz.

Yorumlar