RTÜK’ten flaş karar: O kanalların lisansı iptal edildi

RTÜK, darbe girişiminde bulunan paralel yapı ile iltisaklı, ilişkili ve destek içinde olduğu tespit edilen tüm radyo ve televizyon kuruluşlarının bütün yayın hak ve lisanslarını oybirliğiyle iptal etti.
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) bugünkü olağanüstü toplantısında Gülen Cemaati ve darbe girişimiyle ilişkili olduğu tespit edilen tüm radyo/TV’lerinyayın hak ve lisanslarını iptal etti. Yayın hak ve lisansları iptal edilen televizyon ve radyoların listesi şöyle: “STV, Samanyolu Haber, Samanyolu Haber Radyo, Can Erzincan TV, Kanal 124, Yumurcak TV, Hira TV, MC TV, Dünya TV, Kanal Türk, Bugün TV, Mehtap TV, Berfin FM, Kanal Türk Radyo, Burç FM, Samanyolu Haber Radyosu, Radyo Mehtap, Haber Radyo Ege, Dünya Radyo, Radyo Küre, Merkür TV, Esra Radyo, Tuna Shoping TV, Samanyolu Haber Radyo Anadolu.”

RTÜK söz konusu açıklamada başka detay vermedi. Bir RTÜK yetkilisi daha önce kayyum atanmış olan radyo ve televizyon kuruluşlarının durumlarının kayyum yetkililerine sorulacağını bildirdi.

Bu habere ekleyebileceğiniz bir görüşünüz var mı? İsterseniz, yorumlar kısmına ekleyebilirsiniz.

Yorumlar